Επικοινωνήστε μαζί μας (09:00 – 14:30) στο τηλέφωνο 2341500973 ή στείλτε μας email στο info@ophelia.gr
1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί πέρα από τη δοκιμή.
2. Τα καρτελάκια (εφόσον υπάρχουν) καθώς και οι ετικέτες των προϊόντων δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
3. Υπάρχουν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, εγχειρίδια που το συνοδεύουν και η απόδειξη αγοράς (αποστέλλονται πίσω μαζί με το προϊόν).
4. Στο εσωτερικό του δέματος σας θα βρείτε (μαζί με την απόδειξη αγοράς) που την επιστρέφεται.
5. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.
6. Κατά την επιστροφή φροντίστε να βάλετε στην συσκευασία ένα χαρτί που να αναγράφει τα στοιχεία σας.
7. Τα προϊόντα που είναι για αλλαγή τα αποστέλλετε μέσω της courier, ACS, με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με διαφορετική εταιρεία courier τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.
8. Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 6€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.
9. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων επιστρέφετε την τσάντα με δική σας χρέωση στην παρακάτω διεύθυνση Ophelia, Πόντου 1, Κιλκίς 61100, Μακεδονία, Ελλάδα σημειώνετε τον αριθμό λογαριασμού (IBAN) και την τράπεζα μαζί με το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό της αρχικής σας παραγγελίας και σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής του δέματος από την εταιρία μας, το ποσό επιστρέφει στον λογαριασμό σας.
10. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της. Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!